16 november 2013

Ont

Det är svårt att sova när man är förkyld och inte kan andas. Det hela är ganska skumt, jag brukar inte bli sjuk så ofta, jag brukar mest samla på mig en massa skit och virus som väntar till någonstans i början på sommaren innan det knockar mig. Nu har jag varit sjuk flera gånger på bara några veckor. För tre veckor sedan hade jag öroninflammation, samtidigt och före det hade jag mycket huvudvärk och för ungefär två och en halv vecka sedan svimmade jag utan att veta varför. Igår blev jag superförkyld och idag känns det som att jag har korkar i näsan, pinnar i öronen, ett rivjärn i halsen och en elefant på huvudet. Alla mina muskler är dessutom helt döda, det gör ont överallt.
Ett fantastiskt fenomen ändå, förkylning. Det kan få mig att vilja gå och dränka mig själv. Vilket dåligt psyke jag har, jag skulle definitivt inte klara av att ha någon allvarlig sjukdom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar